Lovisa!

Jag heter Lovisa Wickholm född Februari -96. Jag bor i Belgien där jag försöker att göra mitt bästa trots att jag längtar hem till Sverige så jag tror jag dör.
Här tävlar och tränar jag med min Ponny Zeus som jag haft bra precis 2 år nu. Jag köpte honom när han var 6 och nu är han åtta och ingen bebis längre. Trots att han beter sig som än ibland. Ville hela tiden hålla på och gnaga och pli på en. En riktig kelgris är han!
Just nu tävlar vi LA med felfria rundor. Mitt mål till vintern är att få 3 felfria 110 rundor (i Belgien)och möjligtvis debut 120 cm på träningstävling i vinter. Kommer nog ha honom detta året sedan funderar jag på att gå upp på stor häst då jag är så lång. Dock sticker det som knivar i hjärtat när jag tänker på att jag inte kommer ha min gråa prins mycket längre.
Så det var allt ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0