Amanda!

Hej, mitt namn är då Amanda, jag är en glad tjej född -96 som orienterar och hänger i stallet.
1 gång i veckan rider jag på botkyrka ridsällskap, där sköter jag även om en privathäst vid namn Toleirao, men han kallas kort och gott Tolle. 
Min specialgrupp som jag red i förut har precis splittrats så nu ska jag se om jag kommer in i en annan specialgrupp eller så får vi se hur jag löser det. 
Jag tävlar även ponny en del, både i dressyr och hoppning men än sålänge har det inte blivit en enda lokal tävling. Jag kämpar på och har det grymt kul! :)
Här kommer lite blandade bilder:
Jag och gulliga ridskoleponnyn Nikita som jag startat upp till LC hoppning och LB dressyr med
Foto: Alexandra Lengquist
Fina Tolle
Snyggingen Laura (Står på Djurgårdens RK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0